Świt Świt
527
BLOG

Rozmowa Donalda z Władimirem

Świt Świt Rozmaitości Obserwuj notkę 3

 

Langley, Virginia raport z rozmowy Premierów w dniu 10 kwietnia, 2010, ściśle tajne :-)

.....

WP: No jakże to Donaldzie? Co teraz zrobimy. Przepuściliście bombę na lotnisku w Warszawie?

DT: Nie wiem jak się to stało. Wszystko sprawdzaliśmy. Ale jeśli się przyznamy do tego błędu, to świat i tak będzie Was podejrzewał o zamach. To może być początek wojny. NIe możemy dopuścić aby sprawa się wydała.

WP: Namawiacie mnie do kłamstwa?

DT; Oddamy Wam całe sledztwo, wszystkie dowody będą u Was. Zrobicie jak uważacie, ale i tak nikt  Wam nie uwierzy, gdybyście chcieli nas obciążyć. Powiemy, że to byli Wasi agenci.

WP: A my powiemy, że Wy jesteście naszym agentem. Przecież zgodziliście się na poniżanie Waszego prezydenta. Ja też byłem prezydentem i jeszcze będę, dlatego uważam, że każdy prezydent zasługuje na szacunek.

DT: nie gniewajcie się, Władimirze Władimirowiczu, mój los i tak jest w Waszych rękach. Ufam Wam bezgranicznie.

WP: tak Donaldzie Donaldowiczu ... pomyślimy co by to zrobić. Ciężkie czasy.

........

 

Świt
O mnie Świt

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości